Garantie en reparatie bij Mobiel.nl

Als je smartphone kapotgaat is dat erg vervelend. Om te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer kunt genieten van je smartphone helpen we graag tijdens het reparatieproces. Mobiel.nl is dan ook jouw eerste aanspreekpunt voor garantie en reparatie.

Garantie

Op alle producten van Mobiel.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product moet functioneren zoals je er van mag verwachten. Als blijkt dat dit niet het geval is, kan je dit bij ons laten controleren en het product ter reparatie aanbieden. Als het defect onder de wettelijke garantie valt, worden er hiervoor geen kosten in rekening gebracht. Naast de wettelijke garantie heb je recht op fabrieksgarantie. Onder fabrieksgarantie vallen defecten die je zelf niet kan voorkomen, zoals softwareproblemen of productiefouten.

Meer informatie over alle garantie- en reparatievoorwaarden

Reparatie

Per fabrikant en situatie is de reparatieprocedure anders. Om te kijken wat voor jou van toepassing is, kan je het IMEI-nummer van je smartphone invoeren. Het bijbehorende garantie- en reparatietraject wordt dan helder uitgelegd. Vervolgens kan je het reparatieformulier invullen om je smartphone ter reparatie aan te melden.

Gaat jouw beeldscherm of smartphone niet meer aan? Je vindt het IMEI-nummer (serienummer) op de aankoopfactuur die bij aanschaf is meegeleverd. Als je deze niet meer hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice om jouw IMEI-nummer na te vragen. Bel naar 070-301 0 301 (werkdagen tussen 9:00 en 22:00, op zaterdag van 9:00 tot 17:00 en op zondag van 10:00 tot 18:00)of mail naar info@mobiel.nl.

Toets *#06# in op jouw smartphone om het IMEI-nummer te achterhalen. Vul het nummer dat tevoorschijn komt hieronder in.

Status reparatie

Tijdens het reparatieproces kan je de status van je reparatie bekijken.

Raadplegen status lopende reparatie